Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

ΔΗΛΩΣΗ Δ. ΣΟΥΛΙΩΤΗ



ΔΗΛΩΣΗ

Δ. ΣΟΥΛΙΩΤΗ


Μετά τις καταγγελίες τις οποίες έκανα ενυπόγραφα και δημόσια για σωρεία παραβιάσεων στο Κ.Υ. και το ΠΕΔΥ του Βύρωνα δέχτηκα από άγνωστους (με  απόκρυψη τηλεφώνου), απειλές κατά της ζωής μου!


Οι απειλές των ανάξιων αυτών και δηλών ανθρώπων του συστήματος και της σαπίλας του, δηλώνω ότι δεν με πτοούν και ότι θα συνεχίσω να κάνω το καθήκον μου για τον λαό μου και την χώρα μου σύμφωνα με την συνείδηση και την ιδεολογία μου. Οι εκβιασμοί και οι απειλές τους δεν θα μείνουν ατιμώρητες από την δικαιοσύνη.


Ο λαός του Βύρωνα θα σταθεί δίπλα στην αλήθεια και θα την υπερασπιστεί ενάντια στις δυνάμεις  και τις πολιτικές εκείνες, που τον καταδίκασαν στην σημερινή εξαθλίωση και τραγωδία!


Όποιος τολμά είμαι ανοιχτός στο δημόσιο διάλογο και μόνο σε αυτόν!


Δημήτρης Σουλιώτης

Υπεύθυνος

Κοινωνικού Ιατρείου Φαρμακείου Βύρωνα

Βύρωνας 8/6/2016







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.